Fler söksvar
Ledningskollen (den del som inte kräver inloggning) använder kakor (cookies) för att samla in statistik och med hjälp av den förbättra webbplatsen. Vi använder också tekniskt nödvändiga kakor. Kakor på Ledningskollen.
När arbetet är slutfört behöver ärendet stängas, men det kan också behöva stängas av olika anledningar, här är de vanligaste orsakerna:
Arbetet är slutfört
Ärendet registrerades fel
Giltighetstiden för ditt underlag har löpt ut och du behöver skapa ett nytt ärende
Oavsett anledning eller hur långt du hunnit komma i ditt ärende är processen att stänga ditt ärende detsamma - du klickar in dig i ärendet, bekräftar de svar som kommit in, därefter trycker du på “Stäng ärende” längst uppe till höger.
Undantag gäller vid nyskapat ärende där inga svar hunnit komma in, då trycker du istället på “Makulera ärende” längst uppe till höger.
Genom att trycka på Skicka så godkänner du att vi får behandla dina personuppgifter. Läs mer om hur Ledningskollen hanterar personuppgifter.
Tack för din feedback!