Ledningskollen (den del som inte kräver inloggning) använder kakor (cookies) för att samla in statistik och med hjälp av den förbättra webbplatsen. Vi använder också tekniskt nödvändiga kakor. Kakor på Ledningskollen.

Ny bemanning på användarstöd

Sedan några veckor arbetar Eelis Ewert på Ledningskollens användarstöd. Han kommer senast från en liknande tjänst på Telia. Vi passade att ställa några frågor om honom och det nya jobbet.

Foto på Eelis, ny på användarstöd

Eelis är ny användarstödsansvarig för Ledningskollen, en tjänst han tar över från Jonas Rankvist. Just nu är han inne i en intensiv inlärningsfas för att lära sig allt han behöver veta för att kunna hjälpa användarna med Ledningskollens funktioner.

Vad gjorde du innan du kom till Ledningskollen?

– Jag jobbade på Telia i sju år. Framförallt jobbade jag med kundtjänst men jag har också varit nätverkstekniker och utbildare.

Vad har du för förhoppningar på jobbet på Ledningskollen?

– Att hjälpa våra användare att få ut det mesta möjliga av tjänsten. Ledningskollen har fler funktioner och ärendetyper än många känner till.

Har du några särskilda färdigheter som du tror kommer att hjälpa dig i jobbet på användarstöd?

– Flerårig kundtjänsterfarenhet med ett antal kurser i kundhantering.

Fakta om Ledningskollens användarstöd

Ledningskollens användarstöd hjälper användare och organisationer att använda Ledningskollen och är bemannat 8-17 vardagar. Utöver Eelis jobbar också Jonas Ullerstam på användarstöd. På samma kontor som Eelis och Jonas arbetar även de personer som sköter drift, förvaltning och utveckling av Ledningskollen. 

2017-12-11